Friday, 29 March 2013

Anavar from Biosira to Winstrol , PMP bold to zwykły wałek nie zawiera bolda tylko sam olej

I had Anavar from Biosira lab tested it is Winstrol, the rest is in Polish.


Znalezienie dobrych sterydów czasem bywa cudem, mając od czasu do czasu dostęp do sterydów zacząłem je badać i okazało się że część z nich to albo sam olej we fiołkach, a jak w przypadku Anavar z Biosira okazało się że to Winstrol ( stanozolol ). Czy sterydy z biosira sa dobre, rozne kraza opinie, reszty nie sprawdzalem. Pewnie cos dziala ale firma stracila moje zaufanie.
Próbując ostrzegać ludzi przed kupowaniem tego co wypadło negatywnie na badaniu zamieszczałem niektóre badania na www.sfd.pl  ( Sportowe Forum Dyskusyjne ) ale wszystkie posty były kasowane przez moderatora ukrywającego się pod nickiem “krzykacz”, który nie dopuszcza krytyki, prawdopodobnie jest osobą sprzedająca ten trefny towar.



Trochę mnie zaskoczyła zaciekłość ataków z oskarżaniem mnie o fałszowanie wyników itp. na tym forum a sprawa jest prosta przecież testy takie można samemu sobie zrobić i po tygodniu dawkowania można już zrobić badania jak poziom metabolitów w moczu już będzie w miarę wysoki. O ile testy poszczególnych sterydów w laboratorium są drogie to taki test antydopingowy jest w miarę tani i za jednym zamachem podam nam wszystko, co mamy w organizmie, oczywiście poza stężeniem, ale robiąc je częściej możemy mieć dosyć dobre rozeznanie porównując stężenie metabolitów z każdych badań.


Za atakami prawdopodobnie stali dilerzy wraz z moderatorem, bo jak można wmawiać i negować.
Zamiast kupować kilka fiołków na cały cykl i dać oszustom zarobić wystarczy wziąć sobie po jednym i zaoszczędzi nam to sporo pieniędzy.
 
Ostatnio robiłem badania antydopingowe
Ostatni cykl składał się z
  • Testosterone (dobry apteczny)
  • Boldenone (dobra poważna firma farmaceutyczna)
  • Deca Durabolin (dobry apteczny)
Trzy powyższe sterydy okazały się tym, czym miały być
  • Natomiast Anavar z Biosira okazał się, że to Winstrol

Przestrzegam przed forum Sportowe Forum Dyskusyjne sfd.pl gdzie usuwają niekorzystne posty ostrzegające przed konkretnymi produktami i promują trefny towar.

Uprzednio szukałem bolda doradzono mi na sfd.pl, że Bold PMP jest dobry jak zwykle zrobiłem badania i okazało się, że to zwykły olej. Ostrzegłem inne osoby przed kupowanie tego, za co mnie zbanowali i posty usunęli.


Jak można komuś wmawiać, że brało się bolda PMP i działał skoro biało na czarnym widać na badaniu, że nie ma tam żadnego aktywnego składnika? Moje skargi do właścicieli serwisu na moderatora "krzykacz" pozostały bez odpowiedzi widać, że właścicielom tego serwisu nie zależy na rzetelnej i uczciwej opinii.

Cykl składał się z Deca + Test + PMP bold. Deca i Test był wykryty i nie wykryto Bolda


Tu jest jeszcze jeden test porownujacy bolda PMP do bolda Alpha, ten po lewej to PMP test mozna kupic na

http://www.labmax.ca

Uwaga na   PMP boldenone zawiera tylko olej nie ma tam bolda, w dodatku olej byl zanieczyszczony


Uwaga na Anavar z Biosira Ltd India nie zawiera anvaru tylko winstrol



Jak wiadomo substancje do zrobienia bolda zakupuje sie w Chinach przeważnie, ale skąd sam chińczyk wie, co sprzedaje? A nawet jak wie to, po co ma sie pucować ze jest cos innego niż bold? Skoro wygląda identycznie ( boldenon nie jest w proszku jak pozostałe sterydy jest to jakby gęsta żółta zawiesina, cos jak żywica a jeśli Chinol włoży cos, co wygląda identycznie
Bo przecież nikt, kto zamawia bolda do produkcji nie spodziewa się sie ze, jeśli wygląda jak ma wyglądać (zapach tez sie zgadza) to może być, co innego? Wiadomo proszki to proszki można podmienić, ale bold? Wydaje sie nie realne a jednak.
W końcu, który under czy tez osoba robiąca w domu dla siebie bada, co jest w środku może 1 na 100 się zdarzy wiec teraz pytanie, co wbijamy, jeśli nie jest to Boldenon (1, 4 -androstadiene-3-one, 17b-ol) ano właśnie w większości przypadków zapewne jest to 4 methyl 5 beta hydroxyethyl thiazole

Nazwa nikomu nic nie mówi, co to jest wiec jest to blada żółta ciecz ( gesty płyn, zawiesina, żywica) o specyficznym zapachu (identycznym jak boldenon) rozpuszczana w alkoholu lub wodzie

Dodawana miedzy innymi do mięsa i orzechów, jako substancja uzupełniająca smak!!!!


A co najważniejsze wygląda identycznie jak boldenon, który jest słany do produkcji underow czy domowej.

Skąd takie informacje mam ano mam znam osobę, która używa saa a jest pracownikiem HM REVENUE CUSTOMS w Anglii, czyli celna sprawdza zawartość słanych substancji, jako ze sam ściąga parę rzeczy dla siebie zbadał, co jest w boldenonie substancja, jaka wyszła w każdym przypadku to właśnie substancja uzupełniająca smak.


Dodam ze próbki brał z 3 rożnych źródeł ( 3 rożnych Chinoli) ·Wiec ja juz podziękuje za bolda chyba ze będzie to weterynaryjny, bo nie mam ochoty wbijać sobie dodatków smakowych i wkręcać ze cos działa.



nie przetestowane pozostaja, jezeli ktos testowal i ma opinie ?

biosira anadrol
biosira boldenone Undecylenate
biosira clenbuterol
biosira dbol - methandienone
biosira drostanolone propionate
biosira drostanolone enanthate
biosira masteron propionate
biosira masteron enanthate
biosira methandrostenolone
biosira methenolone enanthate
biosira nandrolone decanoate, deca
biosira nandrolone phenylpropionate - biosira NPP
biosira oxandrolone
biosira oxymetholone
biosira primobolan
biosira stanozolol
biosira sustanon 250 
biosira testosterone Cypionate
biosira testosterone Enanthate
biosira testosterone Propionate
biosira testosterone Suspension
biosira trenbolone Acetate
biosira trenbolone Enanthate
biosira turinabol